afhenting +25.000 varer på lager
frifragt Fri fragt over 699 ekskl. moms
levering Levering 1-2 hverdage

Du handler som

Generelle oplysninger

Redoffice Konpap A/S
CVR. 73194415
Industrivej 20
7700 Thisted
info@redofficekonpap.dk
Tlf. +45 96 19 40 00

Betaling
På Redoffice Konpaps webshop kan du betale med følgende:

  • Dankort
  • Visakort
  • Visakort electron
  • Mastercard
  • Mobilepay
  • Faktura (nye kunder kreditgodkendes)

Vi tager ikke kortgebyrer.

For at skabe høj sikkerhed omkring betalingen, benytter vi SSL teknologien (secure socket layer) til at kryptere dine data og hermed sikre, at ingen andre har mulighed for at læse de oplysninger, du sender til os via internettet.

Du kan samtidig være sikker på følgende: Vi gemmer ikke dine kortoplysninger

Når du betaler med kreditkort, trækker vi først beløbet fra din konto, når ordren er afsendt.

Har du yderligere spørgsmål til sikkerheden omkring køb med dankort, kan du kontakte os på info@redofficekonpap.dk

Kontoaftale
Virksomheder og institutioner har mulighed for at få en kontoaftale.

Bemærk at de indtastede oplysninger i første ordre tjekkes via NN Markedsdata og Experian A/S (tidligere RKI og KOB). Med udgangspunkt i oplysningerne om bankforbindelse samt virksomhedens ordrehistorik hos Redoffice Konpap A/S foretages en individuel kreditvurdering. Kreditvurderingen kan medføre, at leveringstiden på ordren forlænges til 4 dage. Betalingsbetingelserne er 14 dage netto (30 dage netto for offentlige kunder med EAN-nummer).

Fragt & miljøgebyr
Vi leverer med:

  • GLS Pakkeshop
  • GLS hjemmelevering
  • PostNord
  • Afhentning i butik
  • Danske fragtmænd

Bestillinger foretaget fredage efter kl. 14.00 og i weekenden eller dagen før en national fridag vil blive behandlet førstkommende normale arbejdsdag.

Vi leverer kun til Danmark. Ønsker du levering til en ikke brofast ø, vil der forekomme en merpris på fragten.
Vi leverer ikke til Grønland, Færøerne eller øvrige udland.

Køb over 699 kr. (ekskl. moms)

Ved køb over kr. 699,00 ekskl. moms leverer vi fragtfrit i hele Danmark.

Køb under 699 kr. (ekskl. moms)
Ved køb under kr. 699,00 ekskl. moms opkræves der tillæg for fragt og ekspedition fra 59 kr. eksklusiv moms.

Fragtprisen indregnes automatisk, inden du når til betaling af ordren, og du bliver ikke pålagt flere udgifter herefter.

Hvis der mod forventning opstår forsinkelse i vores levering, kontakter vi dig via telefon eller e-mail.

Pakker der må efterlades uden kvittering, sker på egen risiko.

Leveringstid: Fremgår af de enkelte produktsider.
Varer, som er angivet som på lager, vil kunne leveres hverdag til hverdag i alle brofaste dele af landet, ved bestilling inden kl. 14:00 på en hverdag.

Vi forbeholder os retten til at levere en ordre ad flere omgange, afhængig af varens lagerstatus.

Redoffice Konpap A/S indregner ikke miljøomkostninger i varens pris, men på transporten af ordren. Alle ordrer debiteres derfor et miljøgebyr på kr. 49 ekskl. moms.

Miljøgebyret dækker blandt andet over de miljøomkostninger, som afholdes af Redoffice Konpap A/S i forhold til miljøgebyrer som pålægges af transportører, punktafgifter som vi pålægges af vareleverandører, emballage, fyld mv. 

Vi forbeholder os retten til at viderefakturere køber for gebyrer, der er opstået på grund af fejl hos køber. Det kan f.eks. være forgæves levering, restancetillæg, flytning af varer på grund af købers manglende information, genudkørselsgebyr, ventetid ved levering hos køber osv.

Ejendomsforhold for salg til erhvervsdrivende: Redoffice Konpap A/S forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil fuld betaling af købesummen med tillæg af eventuelle renter og omkostninger har fundet sted.

Priser
På alle varer fremgår prisen både inklusiv og eksklusiv moms. Oplyste priser er altid eksklusiv fragt og miljøgebyr.

Priser på b2b.konpap.dk er kun gældende på b2b.konpap.dk, og er ikke gældende i vores fysiske butikker. Markedsførte priser og priser i tilbud er dagspriser og Redoffice Konpap A/S kan justere priserne uden forudgående varsel, medmindre andet er aftalt.

Specielt for erhvervskunder
Der er en formodning for, at en ordre er B2B, og derfor ikke betragtes som forbrugerkøb, hvis der står et firmanavn i faktureringsadressen.

I tilfælde af synlige fragtskader skal der reklameres samme dag, som varen modtages. For skjulte skader, skal der reklameres indenfor 5 arbejdsdage efter, at varen er modtaget. Reklameres der ikke indenfor ovenstående tidsfrister, kan reklamationen afvises. Reklamationer om fragtskader kan også afvises hvis varens emballage, og/eller forsendelsens indpakning, er bortskaffet inden Redoffice Konpap A/S kontaktes.

Ovenstående skal forstås i overensstemmelse med købers undersøgelsespligt efter købelovens § 51 og er for erhvervsdrivende gældende ved både civil- og handelskøb.

Erhvervskøb
Hvis der på din ordre er oplyst et CVR-nummer, eller der fremgår en virksomheds navn af faktureringsadressen, anses du for at være en erhvervkunde.

  • Ingen fortrydelsesret
  • 12 måneders reklamationsret
  • Fragt i forbindelse med reklamationssager sker på egen regning
  • Gavekort udbetales ikke.

Reklamationsret
Det betyder, at du har reklamationsret i 12 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Redoffice Konpap A/S
Industrivej 20
7700 Thisted
Mrk.: ordrenummer

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.


Garanti
Når du køber et genbrugt IT-produkt hos Redoffice Konpap A/S giver vi, som hovedregel, 2 års garanti med mindre andet er anført.Der ydes 1 års garanti på sliddele i genbrugte IT-produkter, eksempelvis batterier og strømforsyninger.

Garantien dækker alle fejl/mangler der måtte opstå i garantiperioden, forudsat at skaden ikke skyldes forkert brug, ændringer på produktet, installering af tredjeparts software eller misbrug. Det er din sikkerhed, når du vælger at købe genbrugt IT. Garantien dækker udbedring/reparation af fejl/mangler samt evt. ombytning, og kan ikke anvendes til tilbagebetaling.

Såfremt der udføres reparationer på det købte produkt af andre end Redoffice Konpap A/S i garantiperioden, medfører dette at garantien bortfalder.

Redoffice Konpap A/S kan ikke gøres ansvarlig for tabte data og andre indirekte følgeskader, hvorfor der altid anbefales kunden at tage kopi/backup af samtlige data, før indsendelse til reparation.


Vigtig information:
Der tages forbehold for tastefejl, trykfejl, billedfejl, prisændring, udgåede varer samt leverancesvigt af tredjepart her under force majeure.

Grundet udsving i produktionsomkostninger og generelle prisjusteringer i markedet af vores leverandører tager vi forbehold for mindre prisreguleringer på vores sortiment.

Produktansvar:
Redoffice Konpap A/S kan kun gøres ansvarlig for skader et produkt forvolder, såfremt der kan forelægges dokumentation for at Redoffice Konpap A/S er direkte årsag til skaden. Redoffice Konpap A/S hæfter ikke for driftstab, avancetab eller andre indirekte tab

Generelt
Redoffice Konpap A/S overholder den danske lovgivning omkring salg af alkohol. Personer under 18 år kan derfor ikke købe vodka, rom og anden stærkere alkohol over 16,5%. Personer mellem 16-18 år kan stadig købe alkohol, vin mm. op til 16,5%. Det er naturligvis muligt for alle at købe ikke alkoholiske varer.

Persondatapolitik
Når du bestiller varer hos Redoffice Konpap A/S, gemmer og videregiver vi kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling, sende ordrebekræftelse og ordre - navn, adresse, postnummer, telefonnummer og e-mailadresse.

Personoplysninger registreres hos Redoffice Konpap A/S og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Du har altid mulighed for at få slettet dine informationer hos os. Du skal blot give besked herom pr. telefon 96 19 40 00 eller pr. e-mail info@redofficekonpap.dk.

Den dataansvarlige hos Redoffice Konpap A/S er Adm. Direktør Klaus Sørensen og kan kontaktes på +45 96 19 40 00.

Som registreret hos Redoffice Konpap A/S, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det.

Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.

Disse rettigheder har du efter databeskyttelsesloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: Salgs- & IT-chef Thomas Linde Nielsen på tln@redofficekonpap.dk

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte webshop@redofficekonpap.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr


Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 24. marts 2023